You went back to what you knew, so far removed from all that we went through

Har ju inte skrivit här på hur länge som helst så får nog dela upp vad som hänt i flera inlägg, annars skulle ni få sitta här bra länge och scrolla. Har varit fullt ös medvetslös här med besök från Sverige.
 
Half-term inleddes ju med återhämtning innan mina föräldrar kom hit. Väl på plats hade vi fyra mysiga dagar där jag visade dom runt både Lewes och Brighton. Det var riktigt härligt att ha dom här på besök och få visa dom vad jag bor och hur jag har det!
 
I naturreservatet
 
Därefter åkte de hem igen och det var tid för halloween. Vi spökade ut oss här hemma innan vi drog in till Brighton och betalade hutlösa inträden på samma ställen som vi vanligtvis går till, men vad gör man inte! Väl där dansade vi in på småtimmarna och landade inte hemma i Lewes fören vid sju-snåret!
 
Jag sminkade mig själv såhär och fick sen i vanlig ordning i uppgift att sminka alla andra!
 
Den enda bilden jag har från kvällen
 
Sen var det bara tre dagar innan mina vänner hemifrån rullade in till Lewes, men mer om det i ett annat inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0