I'll never look back, just hold your head up. And if it gets rough, it's time to get rough.

Jag har hamnat i ett läge där jag inte vet vad jag ska skriva om längre. Känns lite som om jag går på repeat dag in och dag ut, inte på ett dåligt sätt utan snarare bästa möjliga. Veckorna flyger förbi och ibland vill man nästan dra i handbromsen lite! 
 
Veckan har bjudit på en internationell picknick där alla de internationella studenterna samlades och åt mat från världens alla hörn tillsammans. Var trevligt och framförallt roligt att se alla elever, man ser ju mest de man bor med och ens klasskompisar. Helgen har inletts med utgång i Brighton, börjar bli lite av en tradition! Hade väldigt roligt och ramlade som vanligt in i mitt rum runt klockan sex på morgonen, så dagen har bara spenderats med att göra så lite som möjligt. Vad kvällen har att erbjuda är än så länge oklart och imorgon har det snackats om att åka till Eastbourne, men ingenting är bestämt så vi får väl se helt enkelt!
 
En vimmelbild från förra helgen!
Och en obligatorisk, oklar tågbild från igårkväll!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0