Jag har saknat en vän, en som står där jag står. Den enda som förstår varför, när jag går halv härifrån.

Ännu en helg har passerat. Tänka sig att det bara är tre helger (?!) kvar tills jag kommer hem. Det är verkligen helt galet! Det har varit en turbulent vecka på många plan, men det känns som att allt börja lägga sig lite. Ju närmare hemfärdsdatumet jag kommer, desto mer börjar jag faktiskt längta hem! Kommer vara så tungt att lämna livet här bakom mig, men samtidigt skönt att landa hemma med allt som känns tryggt och behagligt.
 
Nog om det, ikväll blir det biomys i Brighton och sen kickar vi igång ännu en vecka! 
 
   

       
 Två snapshots från denna soliga söndag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0