Through all the things my eyes have seen the best by far is you

Klagomål rullar in och ja, uppdateringen är inge vidare. I ärlighetens namn känns det bara som om jag upprepar mig. Skolan tuggar på och helgerna har ett mönster. Förra helgen bjöd på utgång fredag, allmänt filmhäng lördagkväll och pubmys söndag. Slutade med att jag och den manliga spanska halvan tittade på fotboll medan resten vandrade hemåt. Jag är väl egentligen den enda av tjejerna som faktiskt uppskattar fotboll, men det får ju mig att känna mig som hemma! 

Veckan hittills har varit lång och grå, har dragit på mig en liten förkylning så det är lite trögt, men helgen bjuder på äventyr. Vi ska spendera en miniweekend i London då en av tjejerna fyller år så det ska bli väldigt roligt och ett kärt återseende med London. 

Idag har inte mycket hänt, men bjuder på en liten bild från när vi tog en liten promenad för att komma bort från campus en stund!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0