we gonna party like its my birthday

Så herregud vad har hänt sen sist. Det känns som om det varit världens längsta vecka. Vet inte om det känns som jag varit här hur länge som helst eller precis kommit hit, men man börjar i alla fall vänja sig med omgivningarna. 
 
Efter tre introdagar var det dags för helg, och fredagen innebar utgång i Brighton. Det gäller att gå ut hårt! Vi var ett gäng, 18 stycken tror jag för att vara exakt, som tillsammans först "myste" ute i kylan i någon form av förfest innan vi tog tåget till Brighton. Att gå ut med människor man inte känner är alltid väldigt spännande, men det var en väldigt lyckad kväll. Trots att de flesta är spanjorer, vilket leder till väldigt mycket spanska, så har jag väldigt roligt.
 
En fantastisk vimmelbild och en om möjligt ännu mer oklar gruppbild
 
Lördagen innebar bara allmän återhämtning från lördagen och jag tror knappt jag lämnade rummet en enda gång. Idag var det däremot grillning på schemat vilket var väldigt passande eftersom det faktiskt är min födelsedag! Jag var nöjd bara någon kom ihåg att jag fyllde år, men de hade till och med köpt tårta med ljus och allt vilket var extremt gulligt. Mycket kan man anklaga dom för att vara, men dom vill verkligen allas bästa!
 
Min fina tårta och en härlig gruppbild på "The European Squad"
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0